Velkommen til min blogg

I denne bloggen skal jeg vise mine favoritte møbler, belysning , gulvbelegg , veggfarger som jeg kommer over i mitt arbeid som interiørarkitekt. Jeg velger ut produkter etter både de estetiske og funksjonelle kvalitetene.

fredag 14. januar 2011

Retro skandinavisk design

Swedese, Glove kan trekkes i forskjellige tekstiler. Utvendig er den trukket i filt. Dette er et nytt produkt i serien. 

Swedese, Antelope spisebord og stoler i ask.

Swedese, Cruiser formpresset i eike fineer og heltre. Dette er et nytt produkt i serien.
Swedese, Happy lenestol med både høy og lav rygg, kan trekkes i forskjellige tekstiler. Denne er Svane merket, ( Eco labelled ) Denne passer både til hjemme miljø og kontor i resepsjonsområde.
Swedese, Flow. Dette er et nytt produkt i serien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar